GREGIO – základné informácie o značke
História
GREGIO je rodinný podnik, ktorý založil v roku 1971 Kostas Kotsailidis, keď si otvoril svoju prvú malú dielňu a predajňu v centre Atén. Pomocou usilovnej práce a excelentného zákazníckeho servisu čoskoro doviedol svoj biznis na cestu rýchleho rastu. Vďaka kvalitnému remeselnému spracovaniu a unikátnemu dizajnu výrobkov si značka GREGIO získala zaslúžené uznanie a obľubu a postupne rozšírila svoje pôsobenie po celej krajine. Dvaja synovia jej zakladateľa, Nassos a Stratis, zaúčajúc sa od útleho veku remeslu svojho otca, ďalej pozdvihli rodinný podnik a uviedli značku v zahraničí. Dnes má značka GREGIO dva exkluzívne butiky v Aténach, viac ako 250 predajných miest v Grécku a na Cypre, a vďaka exkluzívnej sieti partnerov ju zoženiete aj vo viac ako 700 predajniach po celom svete.
Filozofiou značky je pro-zákaznícka orientácia, počúvanie potrieb a želaní klientov a partnerov a vynaloženie maximálnej snahy o ich naplnenie. Preto je každá nová kolekcia úsilím o vytvorenie niečoho nového, moderného a zároveň nadčasového. Nevyčerpateľný zdroj inšpirácie nachádza tím dizajnérov najčastejšie vo svojom rodnom Grécku, s jeho bohatou históriou, kultúrnym dedičstvom a jedinečným prírodným bohatstvom. Každý šperk je preto unikátnym umeleckým prejavom, každá kolekcia novým príbehom a novým začiatkom.
Použité materiály a starostlivosť
Portfólio značky tvorí eklektický mix originálnych šperkov zo striebra, 14k bieleho, ružového alebo žltého zlata, s použitím rôznych prírodných kameňov, vybraných polodrahokamov, diamantov, kryštálov alebo riečnych perál. Šperky sú navrhnuté aj vyrábané výhradne v Grécku, a nesú v sebe skutočného ducha Grécka.
Vyhýbajte sa kontaktu šperkov s kozmetikou, parfémom a vodou, aby ste ochránili ich povrchovú úpravu. Odkladajte šperky pri športe alebo domácich prácach, aby ste zabránili ich mechanickému poškodeniu. Šperky čistite mäkkou suchou handričkou.